نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونالدو کلید رفتن یا ماندن جواهر

رونالدو کلید رفتن یا ماندن جواهر

به خوبی می دانیم که نقش رسانه ها در پررنگ و کم رنگ تر شدن یک شایعه چیست و چطور می توانند با مطرح کردن بیش از حد یک موضوع موجب روی دادن آن شوند. هر چند که برخی نیز معتقدند اتفاقی در شروف انجام است که راهی رسانه ها میشود و در ادامه با کمک روزنامه نگاران که این روزها بیش از گذشته در اتفاقات دنیای فوتبال نقش دارند، عملی می شود.

 

به این ترتیب نمی توان به راحتی از مطرح شدن شایعه ای را در مدت زمان طولانی گذشت و آن را بی دلیل دانست. در این میان و در حالی که رقابت های فصل جاری سری آ در آستانه آغاز مجدد است شایعات نقل و انتقالات آینده بیش از انتظارمان منتشر و ابهامات در خصوص آینده جواهر یوونتوسی ها هر روز بیشتر می شود.

 

در حالی که در چند روز گذشته بارها گفت و گوهای پائولو دیبالا منتشر شده اما همچنان بحث خروج او از یووه بیشتر توجهات را جلب کرده و پس از اظهارات امروز ساری، مربی یووه در خصوص نقش دیبالا و رونالدو و به بازی گرفتن این دو ستاره در کنار یکدیگر کمی دشوار است بار دیگر بالا گرفته و برخی رسانه ها سعی در تشدید موضوع جدایی و فروش دیبالا گرفته اند.

 

و این گروه با بولد کردن اظهارات اخیر دیبالا مبنی براین که او گفته:

 

در حال حاضر هیچ چیز اتفاق نیافته و من با یووه قرارداد دارم هر چند که زمان این قرداد نه زیاد است و نه کم و با اینکه من علاقه به ماندن در یووه دارم، همه چیز بستگی به تصمیم این باشگاه و مدیرانش دارد.

 

سعی دارند تاکید کنند همان طور که دیبالا نیز می داند و در سخنان اخیر مربی یوونتوس نیز مطرح شده، او در ترکیب آینده یووه در صورتی که رونالدو همچنان خواهان حضور در یووه باشد، ندارد زیرا در سیستم این مربی حضور هر دو این بازیکنان در یک بازی و در کنار یکدیگر چندان ممکن نیست و ساری قادر به هماهنگی و بازیخوانی رونالدو و دیبالا در کنار هم ندارد و در حالی که کریس در ترکیب تیمی باشد به احتمال بسیار زیاد بازیکن دیگر نیمکت نشین خواهد بود که آن در این شرایط کسی نیست جز پائولو دیبالا و با توجه به کیفیت و سن این ستاره آرژانتینی او برای ادامه دوران بازیگری و کسب پیروزی های مورد نظرش راهی جز ترک یووه نخواهد داشت.

 

گفتنی ست در این میان برخی کارشناسان نیز بر این باورند که حضور همیشگی کریس در ترکیب و عدم بازی دادن به دیبالا نمی تواند چندان گزینه مناسب و تصمیم درستی باشد و یوونتوس باید بداند که ستاره ای که حاضر به ترک باشگاه نیست و به این پیراهن وفادار است در هر لحظه می تواند نقش تاثیرگذار خود را ثبت و برای یوونتوس تبدیل به ستاره ای تاریخ ساز شود.

 

همان ستاره ای که بسیاری از تیفوسی های بانوی پیر پس از الکس دل پیرو، از او انتظارداشتند و پائولو را جانشینی از نظر سطح بازی نزدیک به اسطوره شان می دیدند، هر چند که با نمایش های نه چندان رضایت بخش ابتدایی و در ادامه با عدم بی اعتمادی به این بازیکن این نقش از او دور شد اما انتظار میرود با گذشت زمان دیبالا توان به نمایش گذاشتن کیفیت بازی خود را داشته و می توان او را ستاره ای وفادار با عملکردی قابل قبول در تاریخ بیانکونری دید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: